خلاصه اتفاقات هفته اول جولای ۲۰۱۸

خلاصه اتفاقات هفته اول جولای ۲۰۱۸

کوین بیس(Coinbase) پروژه خیریه خود را آغاز کرد

براون آرمسترانگ، یکی از بنیانگذاران کوین بیس (Coinbase) ، پروژه جدید خیریه خود را با هدف ارائه خدمات مالی بدون بانک آغاز کرد . این پلتفرم که به نام GiveCrypto نامیده می شود، به کسانی که در سراسر جهان دسترسی به بانک ندارند خدمات مالی ارائه می دهد .
بسیاری از افرادی که در اکوسیستم رمزنگاری فعال هستند می دانند که ما مسئولیت اخلاقی را در پیش رو داریم تا بتوانیم به پتانسیل کامل آن برسیم . آرمسترانگ در همایش GiveCrypto اظهار داشت :
این پروژه در نظر دارد تا در اواخر سال ۲۰۱۸ , ۱۰ میلیون دلار جمع آوری کرده و با همکاری سایر سازمان های غیر انتفاعی سرمایه گذاری خود را افزایش دهد .

قیمت مونرو : تنها سکه ای که سبز باقی مانده

در حالی که اکثر بورس های اوراق بهادار ریزش داشته اند و کاهش قابل ملاحظه ای را تجربه کردند ، اما هنوز هم برخی از آلت کوین ها کم و بیش مثبت هستند و سبز باقی مانده اند .
مونرو (XMR) یکی از این سکه هاست. با ارزش فعلی آن ۱۲۷ دلار، نشان دهنده ی ثبات قابل توجه در پس زمینه ی نقص بازار است. هفته گذشته، مونرو  ۲٫۴۷٪ رشد داشت . علاوه بر این، مبادلات نسبت XMR / BTC را رو به رشد نمایش می دهد .
رشد آهسته تر اما مداوم مونرو می تواند شهرت خود را حتی بهتر کند و توان بالقوه برای کسب درآمد از طریق معدنچیان و معامله گران را نشان می دهد و این کاهش کلی بازار می تواند نقطه شروعی برای رشد مونرو باشد .

فعال شدن Mainnet ترون

ارز دیجیتال ترون Mainnet مستقل خود را راه اندازی کرده و مهاجرت به بلوک های جدا شده از شبکه اتریوم را به پایان رسانده است . نسخه بتا از mainnet در ۳۱ ماه مه راه اندازی شد و به یک مرکز انتقال برای مهاجرت بیشتر تبدیل شد. طی چهار هفته آینده، توسعه دهندگان اطمینان می دهند که تمام صاحبان توکن ERC-20 قادر به رفتن به شبکه جدید خواهند بود.
پروژه ترون در تلاش برای ایجاد یک اینترنت واقعا غیر متمرکز است. ترون توسط پشتیبانی دی آپ های خود یکی از بزرگترین سیستم عامل های مبتنی بر بلاک چین در جهان است. این پروژه در ابتدا بر روی پلتفرم اتریوم قرار داشت اما با موفقیت از آن جدا گردید و بر روی پلتفرم خود قرار گرفت .

تغییر دوباره سیاست فیس بوک در برابر تبلیغات ارز دیجیتال

مبارزه ضد رمز نگاری فیس بوک در روز سه شنبه، ۲۶ ژوئن، یک شکست کوچک دیگر را تجربه کرد. در این روز فیس بوک سیاست تجدید نظر خود را منتشر کرد، که یک بار دیگر اجازه می دهد تا رمزنگاری ها تبلیغات خود را انجام دهند .
با این حال، آگهی های ایکو (ICO) همچنان ممنوع است و وضعیت تبلیغات رمزنگاری نیز ساده نیست. فیس بوک به منظور حمایت از اعتبار این شبکه و جلوگیری از طرح های جعلی، تصمیم گرفت تا شرکت ها برای قرار دادن آگهی رمزنگاری در شبکه درخواست ویژه پر کنند .

اولین فورک زی کش با موفقیت انجام شد

شبکه زی کش بر روی بلوک ۳۴۷،۵۰۰ به روز رسانی شد، همانطور که قبلا برنامه ریزی شده بود. این بلوک در روز سه شنبه، ژوئن ۲۶ خرداد در حدود ساعت ۱:۳۷ UTC استخراج شد. به روز رسانی به نام “Overwinter” تبدیل به اولینهاردفورک در شبکه زی کش می شود. این بروزرسانی بلاکچین و منبع باز شبکه را برای تغییرات بیشتر مهیا می کندکه بعدا با ارتقاء Sapling صورت می پذیرد .
بروزرسانی Overwinter هیچ تغییر قابل توجهی در شبکه ایجاد نمی کند. همانطور که توسط Zooko Wilcox ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت سکه زیروکوین Zerocoin Electric اظهار داشت : “هدف این است که تمرین ارتقاء شبکه را انجام دهیم”. به روز رسانی های عمده به زی کش با آپدیت Sapling در اواخر سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است. این به یک بروز رسانی اصلی زی کش تبدیل می شود که عمدتا با هدف افزایش عملکرد معامله است.

Comments

Popular posts from this blog

کوتاه کننده لینک بیت کوین

متن اهنگ مرتضی اشرفی به نام عشق