چگونه از سکه های مرده استفاده کنیم

چگونه از سکه های مرده استفاده کنیم

سکه های مرده یک ضرر بزرگ برای جامعه ارز دیجیتال و رمزنگاری شده هستند. آنها نه تنها موجب زیان قابل توجهی برای معدنچیان و معامله گران می شوند، بلکه باعث می شوند که نشانه ای از طبیعت ناپایدار و جعلی در کل صنعت بلاکچین نیز باشد. توسعه دهندگان بلاک چین دقیقا افرادی هستند که برای مقابله با چنین مسائلی تلاش می کنند، بنابراین پیش از این چندین راه حل برای این مشکل مطرح شده است.

سکه مرده چیست؟

در ابتدا سکه مرده یا سکه از دست رفته را تعریف کنیم . سکه مرده به سکه ای اطلاق می شود که :
۱- پشتیبانی و مهندسی طراحان متوقف شده باشد و عملا تیم توسعه دهنده ای نداشته باشد
۲- فعالیت های قابل توجهی را در بلاک چین خود از دست داده اند
۳- توجه جامعه به آن از بین رفته باشد
۴- توسط اکسچنج ها پشتیبانی نمی شود
در واقع اکثر سکه های مرده همه علائم ذکر شده را به همراه دارند . هنگامی که زمان زیادی است که یک سکه تیم توسعه دهنده اش را از دست داده است و شروع به از دست دادن مخاطبان می کند و از مبادلات رمزنگاری محروم می شود به سکه مرده تبدیل می شود . دلایل مختلفی برای سقوط یک سکه وجود دارد، از جمله مواردی مانند ناکارآمد بودن کد، نشان دادن ماهیت ناخوشایند سکه، کاهش علاقه جامعه و بسیاری دیگر . هیچ کس دوست ندارد تعدادی سکه مرده و بی ارزش را در کیف پول خود داشته باشد .
اما با این وجود زیاد نباید نگران بود , راهکارهایی برای کمک به کسانی که مالک سکه های بی ارزش و مرده هستند وجود دارد .
اولین پروژه ارزشمند ذکر شده CoinJanitor است. روند پیشنهاد شده توسط CoinJanitor شامل ۳ مرحله است :
تیم CoinJanitor در همکاری با DeadCoins.com لیستی از سکه های مرده را با استفاده از پارامترهای سن، حجم مبادله، شفافیت بلاکچین و برخی دیگر پارامترها ، به چند گروه تقسیم کرد .
پس از شناسایی یک پروژه ارزشمند، تیم کوین جانیتور (CoinJanitor) همکاری با جامعه و توسعه دهندگان پروژه را ارائه می دهد. پس از دریافت بازخورد مثبت، آنها از نگهداری این طرح حمایت می کنند و به همه صاحبان سکه های مرده پیشنهاد مبادله سکه های مرده خود را با توکن JAN-ERC-20 CoinJanitor که می تواند با بیت کوین و دیگر کریپتوکارنسی های اصلی مبادله شود و به فروش برسد .
سپس تمام سکه های دیجیتالی مرده سوخته می شوند و اگر چیز جالبی برای ارائه داشته باشند پایگاه کد آن به صورت اپن سورس عرضه می شود .
تیم کوین جانیتور (CoinJanitor) معتقد است که ارزش نشانه JAN با ادغام جوامع سکه های مرده و ارائه بازار ارزهای رمزنگاری شده و دیجیتالی با نوعی از مکانیزم بیمه، که امروز نیازمند آن است، جمع آوری می شود. با این حال، فعالیت CoinJanitor تنها خدمات در این زمینه نیست.

پروژه جولار (Jullar project)

این پروژه به نام جولار نیز تاسیس شد تا مردم را از بار سکه های بی فایده در کیف پول خود آزاد کند. محصولات اصلی آنها – GES (ریشه کن کردن جهانی شیتوکین ها) یک پلت فرم است که یک پلت فرم جبران کننده است که سکه های بی فایده را سوزاند. کاربران باید در صف قرار بگیرند، و در نهایت، برای هر سکه نقدی، حداقل ۰٫۰۰۰۰۴ اتریوم دریافت خواهند کرد.
همه سکه ها توسط این پلتفرم خریداری نخواهند شد . همچنین لازم است توجه داشته باشید که تنها کاربرانی که حداقل ۲۰۰ JUL دارند می توانند از محصولات این پلتفرم استفاده کنند و ۱۰۰۰ ژتون را می توان برای یک مکان در صف جبران کرد .
بودجه مورد استفاده برای جبران خسارت , از سرمایه گذاری و اهداء اعضای فعال صنایع و درآمد پروژه جولار با سایر محصولات خود جمع آوری شده است. این محصولات عبارتند از: ICO Scanning Jullar) ISJ) – یک پلت فرم برای تایید قابلیت اطمینان ICO و Blockchain JOUST JULLAR) BJJ) – مسابقات غیر متمرکز برای صاحبان ارزهای دیجیتال .

مشکل سکه های مرده در آینده چه خواهد شد؟

بخش قابل توجهی از جامعه رمزنگاری در انتظار برخی از راه ها برای خلاص شدن از سکه های بی فایده و سود بر روی آنها هستند . بدون شک، روزی یک راه حل قوی برای این موضوع اختراع خواهد شد و ممکن است یکی از پروژه های فعلی , توسعه دهنده چنین راه حلی باشد. بنابراین، اگر مقدار کمی از سکه های مرده را داشته باشید، شاید بهتر باشد آن ها را دور نریزید و نگه داری کنید .

Comments

Popular posts from this blog

کوتاه کننده لینک بیت کوین

متن اهنگ مرتضی اشرفی به نام عشق