انتقال بیت کوین با امواج رادیویی

یک پروژه جدید در فنلاند استارت خورده است که تراکنش های پرداخت بیت کوین را با امواج رادیویی انجام می دهد و همزمان یک ارز دیجیتال ملی را نیز به زبان فنلاندی ارسال می کند.
Kryptoradio یک پروتکل انتقال داده است که برای انتقال اطلاعات کم پهنای باند در شبکه های پخش دیجیتال یک طرفه طراحی شده است.
Lehtonen، بنیانگذار این پروژه، گفت که او در استفاده از Kryptoradio برای انتقال اطلاعات بلاک چین متمرکز شده است. این پروژه در حال حاضر در نیمه راه از مرحله دو ماهه آزمایشی در ارتباط با Digita شرکت فنلاندی است که به سیستم اجازه می دهد تا اطلاعات مبادله بیت کوین را از طریق شبکه رادیویی دیجیتال خود انتقال دهد.

بیت کوین از طریق رادیو

این پروژه اطلاعات را از طریق شبکه DVB-T انتقال می دهد که یک شبکه پخش صوتی و تصویری دیجیتال است که توسط تلویزیون و رادیو در سراسر جهان پخش می شود.
کامپیوترهای قدیمی Kryptoradio به بلاک چین متصل می شوند و معاملات اخیر بلوک را به یک جریان داده تبدیل می کنند. پس از آن در شبکه پخش می شود، جایی که می توان آن را توسط یک کامپیوتر لینوکس متصل به گیرنده DVB-T در انتهای دیگر دریافت کرد.
اما معنی این ها چیست؟ Tuomo Sipola، که با Lehtonen در یک شرکت تکنولوژیک به نام Koodilehto کار می کند، توضیح داد که پخش یک باند زنجیره ای بیت کوین یکطرفه ترکیبی از قابلیت اطمینان و قابلیت دسترسی است. او بیان کرد که برای هر کسی که پرداخت بیت کوین را انجام می دهد، به این معنی نیست که آنها نیازی به اتصال به اینترنت ندارند.
Sipola :
این تکنولوژی یک طرفه است، بنابراین فردی که چیزی را به فروش می رساند نیاز به دریافت اطلاعات پرداخت دارد. دریافت پخش، شما فقط به آن گوش می دهید. شما مجبور نیستید در برخی از برنامه های تلفن همراه مشترک شوید.

پرداخت هزینه برای شکلات از طریق رادیو

این موضوع کجا و چگونه می تواند مفید باشد؟ یک مورد احتمالی ممکن است دستگاه های فروش، که همه چیز را از شکلات تا خشک شویی ها به فروش برسانند.
اگر شما مالک یک دستگاه فروش هستید و می خواهید بیت کوین را قبول کنید، اما نمی خواهید برای اتصال اینترنت همراه و مودم همراه هزینه بپردازید، شما با Kryptoradio نیاز به یک گیرنده DBV-T مجتمع کم هزینه دارید و یک سیستم سخت افزاری منطبق بر لینوکس.
کاربر همچنان نیاز به اتصال تلفن همراه دارد تا بتواند از کیف پول دیجیتال خود استفاده کند، اما دستگاه فروش شما قادر به انجام معاملات و تأیید به طور کامل از حالت آفلاین خواهد بود.
هنگامی که شما به عنوان صاحب دستگاه می خواهید این بیت کوین ها را بعدا بپردازید، می توانید آنها را برای فیات و یا انجام معاملات بیت کوین به صورت عادی از یک دستگاه متصل به اینترنت بفروشید.
گزینه دیگر هر سازنده , پذیرنده بیت کوین را قادر می سازد تا پرداخت ها را از هر نقطه از جهان، حتی در مناطق دور افتاده که پوشش داده های تلفن همراه در دسترس نیست، دریافت کند.

ارسال یک پول ملی

Kryptoradio کل بلاک چین بیت کوین را بر روی شبکه Digita انتقال نمی دهد، اما انواع مختلفی را ارسال می کند. علاوه بر سرویسی کردن بلوک های معامله، آن را نیز به سفارش Bitstamp و قیمت گذاری اطلاعات از BitPay در یک جریان ارتباطی است که به اندازه ۷٫۵ Kbits / ثانیه پهنای باند است.
این همه موضوع نیست . این پروژه همچنین یک ارز رمزنگاری کاملا متفاوت با نام FIMK را مدیریت می کند که از نسل دوم ارز دیجیتال ان ایکس تی (NXT) استفاده می کند. بنیانگذاران آن را “طرح درآمد اولیه برای توزیع ملی بخشی از ارز به شهروندان فنلاند” توصیف می کنند.
سازمان پشت سر FIMK درآمد اولیه خود را از ۱۰۰ FIM در هر ماه به هر کسی که در فنلاند بزرگتر از ۱۵ سال است که با این پلت فرم ثبت می شود.
Lehtonen گفت: “با FIMK، ما از یک فرمت ساده استفاده می کنیم که برای گره ها کامل نیست، اما شامل همه چیز مورد نیاز برای دریافت پرداخت ها از طریق FIMK است.”
Krypto FIN ry در حال پشتیبانی از مرحله آزمایش Kryptoradio برای مبالغ نامشخص است، اما Sipola گفت که این مرحله در پایان ماه اکتبر پایان خواهد یافت. پس از آن، نیاز بیشتری به سرمایه گذاری خواهد بود – Lehtonen امیدوار است با سرمایه گذاران صحبت کند که مفاهیم رمزنگاری را درک و پشتیبانی کنند.

پشتیبان گیری برای بیت کوین؟

Lehtonen گفت، دسترسی و راحتی یکی از مزایای این سیستم است، اما مورد دیگر قدرت آن است. این یک کانال دوم برای اطلاعات معامله، فراتر از خط ثابت یا دسترسی به اینترنت همراه فراهم می کند، که به عنوان یک پشتیبان مفید برای اپراتورهای گره بیتکوین عمل می کند.
Lehtonen گفت:
“سیگنال هایی برای اپراتورهای گره بیتکوین مفید است، که با اتصال به Kryptoradio علاوه بر اینترنت می تواند تحمل شکست را اضافه کند.”
احتمالا داده های مبادله DVB-T همچنین می تواند به عنوان نقطه ای از اقتدار در اینترنت تبدیل شود و مجموعه ای “پاک” از بلوک ها را به گره های بیتکوین منتقل کند. این می تواند به جلوگیری از حملات Sybil که در آن گره های مخرب سعی می کنند شمار کافی دیگر گره ها را که معاملات واقعی جعلی آنهاست، به طور موثر برای زنجیره بلوک مورد هدف قرار دهند.
این تنها تلاش برای ایجاد یک کانال قوی جایگزین برای شبکه بیتکوین نیست. جف Garzik، توسعه دهنده هسته بیت کوین همچنین پروژه BitSat خود را دنبال می کند، که پیشنهاد می کند از CubeSats به عنوان وسیله ای برای انتقال اطلاعات زنجیره ای بیتکوین به گره ها در اطراف این سیاره استفاده کند.

ابتدا شبکه ، سپس سخت افزار

این بسیار هیجان انگیز است، و استفاده از آن خیلی دشوار نیست ، و مردم باید اموزش ببینند و به سخت افزار نیاز دارند – اما خرده فروشان متوسط قصد ندارند جعبه لینوکس و یک گیرنده DVB-T را با خودشان داشته باشند .
Lehtonen به این نکته اشاره کرد:
“سیستم برای همه برای این نوع دستگاه ها باز است. برنامه فعلی ما این است که به کار سخت افزار برویم، اما ما می خواهیم با دیگران همکاری کنیم. در حال حاضر ما با بخش فرستنده مشغول هستیم ، بنابراین این چیزی است که ما باید در پایان مرحله آزمایشی بر آن تمرکز داشته باشیم. ”
همانطور که برای مدل کسب و کار، سپیولا بیان کرده است که این عمل در مورد برخی مفاهیم سود، از جمله خدمات حق بیمه برای مشتریان یا ارائه یک سرویس تایید پایه پرداخت با تاخیر بحث کرده است، اما هنوز تصمیمی گرفته نشده است. در مواقع ضروری، آنها فقط می خواهند سرویس مورد استفاده برای علاقه مندان به ارز دیجیتال را ایجاد کنند.
اگر یک گیرنده راحت و کاربر پسند بتواند توسعه یافته باشد، می تواند گامی دیگر در این راه به یک استاندارد بیتکوین قابل استفاده تر باشد. اگر Lehtonen آن را ساخت پس از آن توسعه دهندگان از آن حمایت خواهند کرد.

Comments

  1. آموزش شارژ بازی انفجار

    شارژ بازی انفجار با آموزش نیز یکی دیگر از کارهایی که روند راحتی دارد اگر در یک سایت معتبر و حرفه ای ایرانی مشغول فعالیت کردن باشید. شما وقتی که در سایت انفجار مورد نظرتان ثبت نام کردید و حساب کاربری مورد نظر را برای خودتان ایجاد کردید باید برای این که بتوانید در بخش های مختلف سایت فعالیت کنید حتما آن را شارژ کنید. برای انجام این کار باید وارد بخش پروفایل حسابتان شده و بر روی گزینه شارژ حساب کلیک کنید. برای شما صفحه ای جدید باز می شود که فیلدهای مختلفی در آن وجود دارد. در یک فیلد که مشخص شده می باشد با مبلغی که می خواهید شارژ کنید را مشخص کرده و در یک بخش دیگر باید روشی را انتخاب کرده و با استفاده از آن به پرداخت مبلغی که در نظر دارید بپردازید تا حسابتان شارژ شود. در ادامه معتبر ترین و بهترین و سریع ترین روش های شارژ حساب کاربری را معرفی کرده و در مورد نحوه استفاده از آن ها اطلاعات خوبی را کسب کنید.

    درگاه بانکی ریالی مستقیم: معتبر ترین روش برای کاربران ایرانی همین روش می باشد. افرادی که دارای حساب در بانک های داخل ایران هستند می توانند تا همانند خریدهای اینترنتی به صورت مستقیم و بدون واسطه پول خودشان را با استفاده از درگاه هایی که ارائه شده است پرداخت کنند. برای انجام این کار باید اطلاعات کارت بانکی خودتان را در فیلدهای خواسته شده وارد کنید. پس از آن برای دریافت رمز دوم پویا پیامکی باید درخواست دهید. در صورت درست بودن اطلاعات و داشتن موجودی در حساب بانکی تراکنش انجام می شود و در کمتر از 5 ثانیه حساب کاربری شما در سایت های بازی انفجاری که مدنظر دارید شارژ می شود.

    ارزهای دیجیتال: شما می توانید با استفاده از تتر و بیت کوین مبلغی که در نظر دارید را به حساب کیف پول دیجیتال(ولت) رسمی سایت واریز نمایید. در صورت انجام این کار باید تراکنش را برای پشتیبانی بفرستید تا حسابتان سریعا شارژ شود.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

کوتاه کننده لینک بیت کوین

استلار