صندوق سرمایه گذاری جدید 50 میلیون دلاری اذربایجان بلاک چین جهانی

گروهی از سرمایه گذاران صندوق سرمایه گذاری جدید سرمایه گذاری شده با بلاک چین را به مبلغ 50 میلیون دلار راه اندازی کرده اند تا این فناوری را به توده ها منتقل کند.

این صندوق به نام "اثبات سرمایه" توسط سه شرک ایجاد شده است: فیل چن، پیش از این در Horizons Ventures؛ کریس مک کان، قبلا در شرکای Greylock؛ و ادیت یونگ، قبلا مشاور سرمایه گذاری شرکت سرمایه 500 Startups.

بر اساس اعلام روز چهارشنبه، اثبات سرمایه در مراحل اولیه شروع به کار خواهد کرد که بر روی چندین بخش در اکوسیستم بلاک چین، از جمله پول نقد، نگهداری و کیف پول، و همچنین امنیت و هویت، تمرکز خواهد کرد.

چن به CoinDesk گفت که اکنون عموم مردم آگاه هستند که از بزرگترین شرکتهای فن آوری اطلاعات خود را "سوءاستفاده و فروش می کنند"، و افزود:

"ما می خواهیم برای ترویج فن آوری بلاک چین با سرمایه گذاری موسسین جهانی که در حال ساخت سخت افزار و نرم افزار وب 3.0 هستند - وب سایت غیر متمرکز، که کاربران را محافظت می کند و اجازه می دهد تا آنها را کنترل کند داده های خود را."

گواهینامه سرمایه در حال حاضر اولین سرمایه گذاری خود را در راه اندازی Ubanx مبتنی بر بلاک چین ها در آرژانتین ساخته است که، به گفته آن، یک پلتفرم برای اتصال مخاطبان اصلی به اکوسیستم بلاکچین محصولات و خدمات فراهم می کند.

این صندوق با HTC در تلفن EXODUS blockchain همکاری می کند. چن، که در حال حاضر نیز افسر ارشد غیر متمرکز HTC است، گفت که این صندوق "با HTC همکاری می کند تا تعریف استانداردها و تعاملات این اینترنت جدید را به همراه داشته باشد و دانش و مهارت های تلفن همراه و سخت افزاری را برای شرکت های نمونه کارها ارائه دهد."

سرمایه گذاران دیگر این صندوق عبارتند از استیو چن، یکی از بنیانگذاران یوتیوب، افسر ارشد ریسک گریگول کریت و شرکت Formosa Plastics تایوان. مشاوران شامل کید، هوارد وو از zcash و دومینیک ویلیامز از Dfinity، در میان دیگران، با توجه به اعلامیه.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

کوتاه کننده لینک بیت کوین

متن اهنگ مرتضی اشرفی به نام عشق