چارلی شرم، سرمایه گذاری Winklevoss Capital، 26 میلیون دلار دادسرای بیت کوین را داد

کامرون و تایلر وینکلوف دادخواست خود را علیه چارلی شرم، کارآفرین زاده بیت کوین، که قبلا آنها را 26 میلیون دلار ارزش اوراق قرضه خریداری کرده بودند، حل و فصل کردند.

دادگستری جید راکوف از دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک در دادگاه 5 آوریل پرونده را رد کرد و توضیح داد که احزاب به دادگاه رسیدگی کرده اند.

با این وجود، هر دو طرف حق دارند که علت را دوباره ببندند و در 30 روز یا تا 5 ماه مه محاکمه می شوند "اگر حل و فصل به طور کامل اجرا نگردد"، قاضی نوشت.

بریان کلاین، وکیل شرم، به CoinDesk گفت که شرایط حل و فصل محرمانه است.

طبق یک گزارش جداگانه توسط وکیل مدافع Winkloss Capital Fund (WCF) دوقلوها، متهم در مورد "WCF و شرم هرکدام هزینه و هزینه وکیل خود را میپردازند. پرونده دوباره باز نخواهد شد. "

برادران وینکلوف ادعا کرده اند که در سپتامبر سال گذشته خود پرونده صادر شده است که شرم در سال 2012 به مبلغ 1 میلیون دلار برای خرید بیتکوین از طرف آنها پذیرفته بود و بعد متوجه شد که شرم ارزش کامل آن را در اختیار نداشت بیتکوین

آنها ادعا می کردند که تقریبا 5000 بیتکوین کوتاه است و در قیمت های امروز حدود 26 میلیون دلار ارزش دارد. در زمان معامله در سال 2012، یک بیت کوین حدود 12 .50 دلار ارزش داشت.

قبل از حل و فصل، شرم سعی داشت تا وکیل Winklevosses Tyler Meade را کنار بگذارد.

CoinDesk این مقاله را به روز رسانی می کند به عنوان جزئیات بیشتر به دست می آید

Comments

Popular posts from this blog

کوتاه کننده لینک بیت کوین

متن اهنگ مرتضی اشرفی به نام عشق