متن اهنگ مهدی یغمایی جنون

دانلود آهنگ مهدی یغمایی جنون
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * جنون * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , مهدی یغمایی باشید.
دانلود آهنگ مهدی یغمایی به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Mehdi Yaghmaei called Jonoon With online playback , text and the best quality in mediac
دانلود آهنگ مهدی یغمایی جنون

متن اهنگ مهدی یغمایی جنون


عاشق نبودی بدانی حال مارا از من بریدی نماندی تو یارا
جنون زبانه میکشد به سمت خاطرات تو بدون تو بگو چه کنم
میدانم که دست من نمیرسد به دامن تو جانم
میمانم به انتظار دیدن تو با دل حیرانم
حالم خراب است عذاب است این جدایی
رفتی که بازم بیایی بگو کجایی
جنون زبانه میکشد به سمت خاطرات تو بدون تو بگو چه کنم
میدانم که دست من نمیرسد به دامن تو جانم
میمانم به انتظار دیدن تو با دل حیرانم

مهدی یغمایی جنون

مدیاک ››› مهدی یغمایی

Comments

Popular posts from this blog

کوتاه کننده لینک بیت کوین

متن اهنگ مرتضی اشرفی به نام عشق